Mým hlavním cílem je dělat spokojené klienty

On-line marketing specialist

říká Michal Nováček, on-line marketing specialista

Je to již tři čtvrtě roku, co jsme vám naposledy představili někoho z našeho týmu. Je načase vám představit Michala, který k nám jako on-line marketing specialista nastoupil v létě a velmi dobře do našeho týmu zapadl. Michal je plný nápadů, chuti pracovat a učit se. Záleží mu na výsledku a na spokojenosti zákazníka. Kromě toho má stále dobrou náladu a to je fajn…

 

Co se Vám líbí na práci v oblasti on-line marketingu?

Líbí se mi variabilita prostředí. Je nutné se umět orientovat ve více oblastech (UX, programování, analytika, SEO, PPC atd.) a všechny tyto malé části spojit v jeden celek.  Občas je náročné zpracovat všechny části dohromady, ale úspěšným výsledkem této práce je krásný celek, který vnímá klient. 

Příležitostí, které nabízí on-line svět kolem nás je mnoho, je jen potřeba najít tu správnou a náležitě ji využít.

 

 

Co Vás vedlo ke spolupráci s firmou FCC?

Mezi hlavní důvody patří možnost pracovat “remote”, tedy vzdáleně, a rozvíjet se v PPC reklamách. Se Zuzkou a Hankou, které FCC vedou, je skvělá domluva a spolupráce. Vše je o komunikaci a diskusi, vždycky jsme si vyšli vstříc a našli společné řešení. Rozumíme si.

 

 

Co považujete za svou největší profesní výhodu?

Myslím, že je to analytické myšlení, které se hodí při malých i velkých rozhodnutích. Dá se využít ve všech již zmiňovaných oblastech. V tomto oboru je často potřeba rychle zhodnotit situaci a vhodně na ni zareagovat.

 

 

Jaké jsou Vaše vize a cíle v rámci FCC?

Mým hlavním cílem je dělat spokojené klienty 🙂 Všechno ostatní je vedlejší. Hlavní je, aby klienti rozuměli tomu co prodáváme, jaké služby poskytujeme a aby byli spokojeni s našimi výsledky. Klientům chceme vysvětlovat proč to či ono děláme a nedělat to jen proto, že jsme si to přečetli někde na webu 🙂

 

 

Co tě baví mimo práci?

Lyžovat, lyžovat, lyžovat a učit lyžování 🙂 Škoda, že nemůže být zima i tady v Praze jako na horách.