PR
Váš obraz vůči vnějšímu světu je pro Vaši firmu stěžejní. Ovlivňuje to jak obchod, tak personální stránku společnosti (ať už nábor, či udržení kvalitního zaměstnance). V minulém článku PR: TREFA DO ČERNÉHO V KOMUNIKACI  jsme zmínili dva první kroky vedoucí
PR
Asi každý, kdo se dostal k tomuto článku, již ví, nebo tuší, co se skrývá pod zkratkou PR. Jen pro pořádek – PR je zkratka slov Public Relations, česky tedy vztahy s veřejností. Veřejnost jsou všichni, kdo jsou pro vaši
Podcast
Slovo PODCAST se kolem nás objevuje zcela nenápadně, ale má v komunikaci zásadní dopad. Je odvozeno ze slova iPod (což je přehrávač firmy Apple) a anglického výrazu pro vysílání (broadcast). Z toho lze odvodit, že se jedná o nástroj, který
PPC
Pokud jste se rozhodli opravdu úspěšně nastartovat či posunout dále svůj business, znamená to, že jste se rozhodli vstoupit do světa on-line a on-line reklamy. Pokud je doposud vrcholem prezentace vaší firmy webová stránka, je toto rozhodnutí správné, protože dnes
Outsourcing
OVLÁDÁME ON-LINE prostředí, nepostradatelnou součást obchodního života. Kampaně, webové stránky, Google Analytics, Google Ads, Sklik, Facebook Ads, Linked-in Ads, Instagram Ads, Messenger, WhatsUp, chatboti, články, videa, podcasty a mnohem více je třeba, aby vaše firma byla viditelná pro současný moderní